REVIEW // make up revolution hard day palette

by - januára 24, 2018

Ahojte!
Po dlhej dobe ak nie vôbec prvý krát tu máme celý článok venovaný recenzíí. Ako už niektorí z Vás vedia som veľký nadšenec značky Make up REVOLUTION. A práve o ich paletku HARD DAY dnes pôjde. Make up REVOLUTION mám rada najmä kvôli pomeru cena a kvalita a taktiež často zostavenie ich paletiek. 
Tak poďme na to!
Paletka ma zaujala už na prvý pohľad. Bola síce iba v svojom papierovom balení, no už to uchvátilo môj pohľad. Jej obsah je však ešte lepší. Nájdete tu totiž 18 tieňov, takmer všetkých finishov. Od glitterových, cez saténové až po úplne matné. Taká paletka na všetko. 
(swatch prvého riadku)
Nájdete tu moje obľúbené prirodzené, neutrálne odtiene, ale aj ružovú či fialovú a dokonca obstojnú čiernu - ako matnú tak i trblietavú a to buď so zlatým alebo strieborným glitterom. A to je na 199Kč paletku čo povedať! celkovo teda opäť odceňujem dobré poskladanie farieb v paletke, lebo ich ozaj môžete použiť v akejkoľvek kombinácii a na akúkoľvek príležitosť. 
(swatch druhého riadku)
V paletke nie je jeden tieň, ktorý by nebol dobrý. Áno musím priznať, že celkom prášia, ale pokiaľ sa s nimi aj napriek tomu ľahko pracuje neberiem to ako mínus. Tiene sa jednoducho blendujú a sú pigmentované aj po prvej vrstve (bohužiaľ swatch zlatého tieňa sa nechcel fotiť, asi sa hanbil - no na viečkach to vždy rozbalí! a dokonca sa dá použiť aj ako rozjasňovač). Ak chcete efekt glitterov ešte znásobiť odporúčam mokrý štetec alebo prst. 
(swatch tretieho riadku)
Takže za mňa má táto paletka 11/10 a ozaj ma s ňou líčenie baví!

Aká je Vaša najobľúbenejšia paletka na oči?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK

You May Also Like

14 komentárov

  1. Moja ženská duša je uveznená už veľmi dlho. Pýta sa von, jednoznačne sa pýta von. Musím s tým niečo robiť, asi začnem touto paletkou. Je úžasná! Len neviem či budem môcť napísať, že ma s ňou líčenie baví, ešte ani neviem či sa líčiť viem! :D
    Kristyn Marama

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow, veľmi pekné odtiene, ktoré sa hodia aj na bežný deň ale aj na príležitosť, takže super kombinácie farieb ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Priznám sa že MakeUpRevolution som na notine vždy trochu obchádzala. Ale vyzerá super! Mne sa najviac páčia prvé tri odtiene z všetkých troch riadkov pretože tých tmavých sa stále bojím :3
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na GIVEAWAY
    na mojom blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. MakeUp Revolution naprosto miluju! Mám jejich Iconic paletku a jsem naprosto spokojená:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja milujem MRL paletky! Vidím, že aj tieto majú pomerne pekné odtiene ☃ ❄

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Those are pretty shades! I like makeup revolution <3
    www.thefancycats.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá moc hezky :) krásné odstíny, zvlášť ta fialová v pravém horním rohu se mi moc líbí :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Značku Revolution ako značku kozmetiky milujem! Mám od nej sama viacero produktov, ktoré používam každý deň - napríklad kontrovaciu paletku som nevymenila už niekoľko týždňov :) Táto má naozaj krásne odtiene :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super recenzia:) Mám od MUR 3 paletky očných tieňov a sú mega.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. MUR je značka, ktorú som spoznala na Youtube a zaujala ma práve skvelo pigmentovanými paletkami očných tieňov. :) Nemám s ňou však zatiaľ žiadnu skúsenosť, no na mojom wishliste sú dve očné paletky, takže ak budem potrebovať nejaké tiene, kúpim si zrejme jednu z nich :)

    deerly lost

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já má palety od Revolutionu moc ráda, ale vadí mi, že se za pár hodin z očí vytratí :/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak tá paletka to je sen každej ženy! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť