summer with zaful // wishlist

by - mája 06, 2018


Ahojte! Dnes Vám historicky prvý krát prinášam wishlist a to práve z e-shopu ZAFUL, ktorý určite ako bloggerky dobre poznáte! Musím sa priznať, že scrollovaním tohto e-shopu trávim príliš veľa času. Asi aj viac ako by bolo zdravé. No a navyše sa nám už nezávratne blíži leto, aj keď podľa denných teplôt mám pocit, že už je tu s nami. A tak tu mám pre Vás 10 vecí, ktoré by som si neváhala objednať!

V poslednej dobe som absolútne zamilovaná do červenej a v lete milujem presne tento strih a materiál tielok. 


Ďalším trendom, ktorý zbožňujem je tiež vzor "gingham" a stále zháňam zaujímavé spodné časti outfitov. A táto sukňa je zaujímavá no zároveň stále ľahko kombinovateľná.


Riflové šortky sú pre mňa v lete základom! No a presne takéto čierne s vysokým pásom by sa mi hodili. Dajú sa nosiť prakticky s čímkoľvek a nič nepokazíte.


Milujem halter topy! A taktiež milujem mesiace a slniečka a tak ej pre mňa tento top definitívne must-have.


Asi každá z nás dobre pozná ZAFUL najmä pre ich obrovský výber trendy plaviek. Musím priznať, že v tejto sekcíí trávim asi najviac času. No a keď už milujem tú červenú, jedny jednoduché červené bikini by sa hodili.


Opäť tú máme gingham, tento krát však na two piece sete, ktoré si získali moje srdce už pred pár rokmi no nikdy som si žiaden nezaobstarala. Myslím, že je na čase to zmeniť.


Myslím, že moji čitatelia vedia ako veľmi milujem culottes. A tak ej tu ďalší set práve s týmto strihom nohavíc. Páči sa mi na ňom najmä jednoduchosť vzoru. A taktiež to, že je biely čo ej moja obľúbená letná farba. 


Tento rok som sa rozhodla trochu preriediť šatník najmä čo sa týkalo šiat. Všetky svoje letné šaty som už mala príliš dlho a aj keď im vlastne nič nebolo skrátka som sa už na ne necítila. Predsa len väčšina z nich pochádzala z doby, keď som mala tak 16/17. A tak som sa vybrala na hon za novými! A tieto spĺňajú všetky parametre, ktoré som svojím novým letným šatám zadala!


Opäť sa nachádzame v sekcíí s plavkami. Tieto ma zaujali na social media už dávnejšie a úprimne ten strih neviem dostať z hlavy. Áno viem na opaľovanie asi budú trochu nepraktické, no sú tak jednoduché a zaujímavé zároveň! A myslím, že to je presne spojenie dvoch vecí, ktoré ma vystihujú. 


Som veľkým fanúšikom bodíčok a tiež Quentina Tarantina. Takže toto vtipné body je must!

Objednávali ste už niekedy zo ZAFUL alebo podobného e-shopu?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK

Tento článok je sponzorovaný 





You May Also Like

2 komentárov