COACHELLA 2018 // INSPIRACE

by - apríla 15, 2018

Ahojte! Jestli trávíte na internetu alespoň tolik času jako já, určitě Vám neuniklo, že právě tento víkend patřil jednomu z nejvíce známých a vlivných světových festivalů - Coachella. Tento festival již několik let ovlivňuje co nosíme na všech dalších festivalech v daný rok. A třeba rozhodně říci, že možnosti jsou nekonečné! Na festivalu si na sebe může člověk rozhodne vzít vše od plesových šatů až po plavky. Jde hlavně o to aby se člověk vyjádřil. Aby bez slov mohl ukázat kdo je, v té nejpřehnanější, nejbláznivější formě! Pro lidi jako já je to absolutní ráj. Mohu se obsypat třpytkami a obléct si přesně to co chci aniž by to někomu přišlo příliš divné nebo extravagantní. Jsem to zkrátka já, taková jaká jsem, bez cenzury.

K největším trendem festivalu patří oblečení ve stylu "boho". Tento rok se mi však zdá, že ho začíná pomalu ale jistě nahrazovat "hippie" styl 60tých a 70tých let. Také se mi zdálo, že některé outfity byly mnohem jednodušší a jejich podstatnější část tvoří denim. Z minulého roku nám také stále přetrvává trend průsvitných triček a sukní a nebo třeba dlouhých kimon. Jelikož mnoho outfitů bylo právě ve stylu "hippie" paleta barev je velmi rozsáhlá. Zdálo se mi však, že docela dominuje červená a pak také denimová modrá nebo metalické odstíny. Také se mi moc líbí trend "off the shoulder" topů. Stálicí stále zůstávají třpytky, diamanty na obličeji nebo těle, barevné vlasy a také "bodychains".
Takže si opravdu vybere úplně každý. A každý outfit musí být hlavně Váš! Krásnou neděli a šťastné inspirování se!

Jaký festivalový trend máte nejraději Vy?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK


Tento článek je sponzorován 
Zdroje: intagram.com, google.com






You May Also Like

7 komentárov

  1. Tie outfity sú skvelé a hlavne originálne. Páči sa mi, keď sa ľudia vedia takto odviazať a ísť si svoje :)

    THE EFFLORESCENCE GIRL

    OdpovedaťOdstrániť
  2. AAAh ano ano tento festival....každý rok keď vidím na insta tie storky a fotky chcem ísť! :) Raz aj pojdem do čerta! :D Treba len šetriť a byť trpezlivá...:D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Normálne som bola na začiatku v rozpakoch, či čítam správny blog, haha. Tá čeština ma zmiatla :D Samozrejme, nič proti tomu jazyku nemám, iba som prekvapená, že píšeš po česky :) Článok je inak super, Coachella je fajn, rada pozerám všetky tie zaujímavé outfity :)

    IVANNA THE BLOGGER

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ooo, hned ta 2. fotka. ♥ ♥ ♥
    Já prostě celkově tu éru hippie zbožňuju a lidi, kteří se tak umí oblékat dodnes, obdivuju. Kdykoliv si řeknu, že bych se podobně oblékla, objeví se lítost, že jsem shodila hřívu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Coachella je pro mě vzor dokonalýho festivalu, kdybych někdy měla možnost ho navštívit, rozhodně bych ani chvíli neváhala :D vždcky obdivuju všechny ty fotky na instagramech a koukám na vlogy amerických youtuberek :D

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moje spolubydla tam letos byla a musím říct, že výběr outfitů na tři dny, kdy tma byla, byl docela porod. vymýšlely jsme to před jejím dojezdem a horší, že tu ještě nepordávali moc dobrých kousků na léto, topů, přehozů apod... nakonec to ale vymyslela hodně stylově!
    viz - https://www.instagram.com/hanyduong/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super výběr outfitů, díky:) Zajímavá inspirace na festivaly u nás .)

    OdpovedaťOdstrániť